مصاحبه آرشیو خبر ها
تصمیم کونته را درک می کنم

تصمیم کونته را درک می کنم

پاول ندود اسطوره اهل جمهوری چک یوونتوس که هنوز هم در کنار یووه قرار دارد و در تیم محبوب خود به کارهای مدیریتی مشغول است در رابطه با استعفای آنتونیو کونته اینگونه گفت :

 

" باید اعتراف کنم که تصمیم او را به خوبی درک می کنم : روشی که او کارش را انجام می دهد از پا درآورنده است . او هیچ چیز را از قلم نمی اندازد؛چه زمانی که در زمین است و چه زمانی که خارج از زمین به بررسیِ ویدئوی بازی ها می پردازد یا زمانی که به بازیکنانش توضیح می دهد که چه چیزی از آنها می خواهد یا حتی زمانی که با کادر خود جلسه می گذارد.او بسیار کمال گرا است، بنابراین طبیعی ای است که بعد از سه فصلِ سخت او خسته باشد "

 

" رفتن کونته برای ما خسارت بزرگی است.او مربیِ بسیار بزرگی است و ما از او برای تمام کارهایی که برای یوونتوس کرد سپاسگذاریم،او کارِ فوق العاده ای را انجام داد،خیلی دلتنگِ او خواهیم بود.افرادی می گویند که استعفای کونته به دلیلِ عدم رضایت او از نقل وانتقالات بود،اما این حرف اشتباه است "

 

" اگر استعفای او در چنین زمانی انجام شد به دلیلِ جام جهانی است.ما منتظر پایان جام جهانی بودیم.استراتژیِ ما واضح و روشن است:ما می خواهیم تمامِ بازیکنان بزرگ خود را نگه داریم،حالا چه آن بازیکن پوگبا باشد یا ویدال. ما نمی خواهیم هیچ بازیکنی را به فروش برسانیم و مخصوصآ آرتورو ویدال را "

 

" البته در صورتی که پیشنهادِ بالایی به دستِ ما برسد باید درباره ی آن فکر کنیم،اما نمی خواهیم قهرمانانِ تیم خود را به فروش برسانیم.ما می خواهیم در لیگِ قهرمانان رقابت کنیم و بازیکنانی که فروختیم تنها بازیکنانی بودند که در برنامه هایِ ما جایی نداشتند "

 

آلگری ؟

" بعد از استعفای کونته ما باید خیلی زود دست به کار می شدیم.شرایطِ خیلی سختی بود، برای رفتن کونته ناراحت بودیم،اما از طرفی باید آلگری را به تورین میاوردیم . پیدا کردنِ یک مربی در چنین زمانِ کمی کارِ ساده ای نبود.ما دو کاندیدا داشتیم:آلگری و مانچینی "

 

" برای مانچنینی این امکان وجود داشت که مربیِ تیم ملیِ ایتالیا بشود و به این صورت با آلگری به توافق رسیدیم که او مربیِ با کیفیت و برنده ای است "

 

کیه لینی-سوارس :

" از واکنش کیه لینی بسیار عصبانی بودم.زیرا او عمل بچه گانه ای را مرتکب شد با نشان دادن جای گاز به داور . در این باره با ماروتا صحبت کردم و با خود او نیز مستقیماً صحبت خواهم کرد . در هر صورت جورجو چند روز بعد از حادثه از فیفا خواست که محرومیت سوارس را کاهش دهد، او با این کار فهم و آگاهی خود را نشان داد "

 

" سوارس در هر صورت بازیکنِ بزرگی است و اگر می توانستم بی درنگ او را به یووه می آوردم . در حقیقت، دو سال پیش در آستانه ی آوردن او به یوونتوس بودیم و من با این موضوع خیلی موافق بودم.او یک قهرمان است "

 

" تیم ترجمه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: